maaikeincanada.reismee.nl

55 Rockcliffe RD

Winnipeg, Mb R2J 3C9

Canada

Dianne

WOOOOOOOOOO. wat een lang verhaaaal!
ik dacht ik ga even ontspannend jou verhaaltje lezen, ( heb zo wiskunde examen:O:O:O:O) maar dat gaat dus niet lukkkken haha.

X

Opa en Oma

Hallo Maaike, wat een ervaring voor jou.Het zal een hele verandering worden als je straks weer moet studeren. Je hebt wel een hele ervaring achter de rug.
Morgen gaat Ome Theo met Clasina en Linda weer terug naar Winnipeg. We hebben hele mooie dagen met elkaar gehad - maar dat kan natuurlijk niet zo blijven. Je cross ook al door de stad - knap hoor, Oma doet het je niet na en zou het ook benauwd hebben wanneer ze naast je zou zitten. We zijn trots op je dat het zo goed met je gaat daar. Nog een paar maandjes en dan is het ook afscheid nemen. Je hebt met heel veel mensen een band opgebouwd en dat is ook weer moeilijk om dat los te laten. Geniet nog zoveel je kan en we lezen je verhalen met heel veel plezier.Heeeeel veel groetjes daar en voor jou een hele dikke kus!

mama en Adriaan

Hey troelala.....

Heb je nog mailtjes gestuurd, vragen namens het reisbureau maar het vrouwke is waarschijnlijk druk en geen tijd om te reageren. Waarschijnlijk veel werk geweest die verhuizing naar het nieuwe adres.
Tussendoor moest je waarschijnlijk nog werken etc etc... ik begrijp het wel hoor. Geen nieuws goed nieuws denk ik dan maar, en weet jij je daar goed te vermaken.
Ben je nog naar de sundance geweest afgelopen weekend??? Of is dit niet door gegaan?

Ik ga dit weekend logeren bij mijn broer Jan, zal ook wel weer gezellig worden.
Myriam komt vrijdag weer terug van haar eerste vakantie zonder papa of mama, ook spannend. Weer viel nog niet zo mee, maar die meiden (6) hebben het vast heel gezellig gehad en zal er heel wat afgekletst zijn.
Dan nog wachten tot 17 juni en dan krijgt ze de uitslag van haar examen, maar dan is het het een feestje!!
Nou meid dat waren weer de laatste nieuwtjes vanuit de Sallandse Roe,

Dikke kus, en blijf genieten,
Mama en Adriaan

Annette

het was weer een geweldig weekend hier. Prachtig zomer weer 28 graden. Dus Adriaan en je moeder lekker de tent opgepakt en naar het staatsbosbeheer gegaan. We zouden de kinderen dan zaterdag gaan halen... maar iedereen heeft het druk en vinden kamperen minder interessant dus zijn we alleen gebleven. Niet echt erg, want met ons tweeen kunnen we ons ook vermaken. Hebben een kampvuur op het strand gemaakt, en overdag een wandeling en lezen lezen en lezen. De bieb verkocht weer boeken dus ik had weer een partij in geslagen.
Myr had een examenfeest, en dat was het eerste feest dat er werd gegeven en ook het laatste volgens mij. Niemand voelt zich geroepen om hun geslaagd zijn te vieren. (jammer).
Morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever, spannend. Maar ik ben dan wel veel thuis, want mijn kantoor is gewoon boven, ideaal dus. Ben altijd thuis als de rest uit school komt en wanneer ze vakantie hebben. Zal 1 of 2 dagen plannen om huisbezoeken te doen en rechtbank zaken en dan weer lekker thuis op mijn kantoor.

Heb even je foto;s bekeken maar de schoonfamilie is nog niets veranderd, ik herkende ze gelijk.
Ik las ook Dahlia haar reacties, 3 maar liefst, en allemaal het zelfde met Ha Ha Ha . (sterke tekst).

Adriaan heeft beloofd om elke avond een uurtje in de badkamer van de tweede etage te werken, dat zou kunnen betekenen dat we over een paar weken aan de keuken kunnen beginnen.

Nou lieve dochter, ik denk aan je, doe elke avond je moederdag kado aan mijn voeten zodat ik het gevoel heb dat je dicht bij me bent.
Mis je en wou dat ik af en toe even binnen kon komen wippen om effe te kletsen, want ik lees tussen de regels door dat je grote besluiten hebt genomen.
Denk en leef met je mee, en jij alleen kan deze keuzes maken, (je weet wel over welke ik het heb).

Dikke kus, van je moeder die veel aan je denkt.