maaikeincanada.reismee.nl

Van alles en nog wat

Dag iedereen,

Ik heb een tijdje gewacht, zodat ik wat meer te vertellen heb.
en nu heb ik ook wat fotos en videos.

Wat wel cool was dat ik had meegemaakt was, ik heb Sierra Noble ontmoet. Dat een bekende singer/songwriter en ze woont hier in Winnipeg. Ze is opgegroeit in een Winnipeg, in Wolseley. Ik heb haar ontmoet op een benefiet diner voor Villa Rosa, was echt super cool. Ik wist eerst niet eens wie ze was, maar iedereen in Winnipeg natuurlijk wel, en eigenlijk over heel Canada. Ze is nogal groot, ze heeft gespeelt in het voorprogramma van Paul McCartney en de Olypische Winterspelen en een Wereldoorlog monument in Frankrijk. En omdat ze veel aan goede doelen doet, was ook die avond daar voor Villa Rosa. Ik vond haar zo goed, dus daarna hebik met tante Shelley naar haar toe gegaan en ze vond mn jurk en jas leuk zei ze, maar zei had echt een veel coolere jurk aan met cowboylaarzen eronder! En ze heeft een foto voor me gesigneerd, en mn naam nog correct gespelt en ze vond mn naam echt supercool. Leuk ea?! Ik zal wel een video uploaden van haar, ze maakt leuke muziek.

Maar die avond was los daarvan ook een succes, er was muziek, lekker eten en ik heb mn oma's zussen en hun echtgenoten weer gezien, echt leuk. Ze vroegen of ik hun tante in het Taché Centre de groeten wou doen. Dat heb ik ook gedaan, eerst wist ze niet waar ik het over had, maar erna vond ze het super leuk.

Weetje dat vind ik dus zo leuk aan werken in het Taché Centre. Bijvoorbeeld ea, een mevrouw die Catherine heet, als ik even 5 minuten aan haar spendeer, zegt ze ze al: 'You gave me such a wonderfull day, thank you'. Nou geweldig toch? Ik had haar even een verhaaltje vertelt en een paar keer herhaalt natuurlijk want ja, ze was een beetje doof. En dan zeg ik: 'see you next week!' Zegt ze 'yes, ill be looking forward to it, thank you so much. ' Dat is tenminste leuk.

Ik heb deze week in Tante Josies huis geslapen, want zei was naar Vancouver met Peter voor zijn bedrijf. En Derik was vak super brutaal en kan nooit alsjeblieft zeggen en werd boos om allerlei kleine dingen. Hij probeerde zelfs een keer mij naar bed te sturen, wahaha. So not happening :P
Dat vond hij wel balen volgens mij, dat ik niet luisterde, maarja.

Ik heb vorigeweek ook een klein concertje voor mn opa en oma gegeven, dat had ik al vet lang beloofd. Ze vonden het vet goed :P Ze hebben zelfs een paar verzoekjes gedaan. Heb ook love me tender gezongen. En dat moest ik even opzoeken, en mn opa elke keer maar B flat, B flat! ik zo: ohja thanks grandpa. Maar het was helemaal geen bes, maargoed, voelt hij zich ook weer goed :P

Volgend weekend gaan ze in hun lakehouse, dus in juni wanneer Shelley bij Don gaat inwonen ga ik daar verblijven. Want het is dichtbij mn werk en ik ga alsnog wel logeren, maar dat wordt mn vaste punt zeg maar. Want bij Don is er niet genoeg ruimte voor mij blijkbaar.

Vanavond zijn we uit eten geweest in een restaurantje in The Forks. Dat is super levendig, allerlei restaurantjes en winkeltjes, was super leuk. Alleen vergeten fotos te maken, sorry.

Ohja ook nog leuk om te vertellen misschien: Ik heb mn learners permit. Wat houdt dit in? Ik mag autorijden met 1 passagier naast me, met een volle rijbewijs. Dus ik heb al autogereden met Memere, dat was echt hilarisch. Ze dacht echt dat ze doodging. Ja sorry ik miste 1 stopbord, bijna. Net niet! Jullie hadden mn arme oma's gezicht moeten zien hahaha, dappere vrouw zeg. Tweede keer was met Shelley, zij vind dat ik het vet goed deed. Zij kan tenminste relaz naast me zitten en we gingen op drukke wegen en snelwegen en alles. Met mn oma alleen in de rustige wijk :P hahaha.

Ik wens iedereen veel succes met haar examens, vooral Dianne en Myriam want zij zijn de enigen waar ik opkan komen (L) Jullie kunnen het!

En de rest ook succes met het afronden van het schooljaar natuurlijk!

Liefs Maaike
Cool

Reacties

Reacties

Dianne

He lieverd!
wat leuk weer allemaal!
ik heb net mijn nederlans examen gehad en hij was KUUUUUT! de tekst was gewoon normaal te doen, maar die samenvatting was echt niet normaal moeilijk!ben ik gewoonlanger dan 2 uur mee bezig geweest! maar er zijn al aardig wat klachten op laks binnen gekomen dus ik hoop op het beste! Ik heb het sowieso wel gehaald hoor, omdat ik de tekst zo goed had gemaakt en ik een 3.4 mocht halen duss. haha morgen wiskunde en kunst en dat vind ik wel een beetje kut maar komt ook allemaal wel goed!
schatje ik hou je op de hoogste! KUSSSIE.

ohee. van die samenvatting heb ik dus echt maar 3punten(A). zo slechttt

Myriam

Hee lieve zus!
Dankje wel voor je kaartje nog trouwens ik las hem gisteren pas aahah!
Wat fijn dat je het daar zo leuk hebt! En dat je je learners permit hebt!
Ik zou je ook maar even vertellen van nederlands vandaag ik lees net dianne's bericht endie samenvatting was echt kak. ik was na een uur klaar met de tekst dus ik dacht even samenvattinkje makuuhhh komt goed
maar daar was ik dus ook 2 uur mee bezig menn
Ik heb nog niet op internet gekeken of ik t gehaald hebt man dat durf ik niet, ik ben een mietje maarja
ik schrijf je snel een brief! over al mijn avonturen

doe de groetjes daar van mij!
(L)liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!