maaikeincanada.reismee.nl

'Sup?

Heeeee!

How are you guys doing?

Met mij is er niet zoveel veranderd. Het is mooi weer deze dagen. En vandaag gaat het zwembad open dus hopelijk kan ik zwemmen vandaag. Van het weekend moet ik werken maar kan ik zwemmen na het werk.. dus.. en hopelijk kan ik de big game zien zondag! want ik moet werken tot half 4 ofzo. Dussss.

Ik duim voor Holland, hoop dat we kampioen worden, En anders dikke middel vinger voor Spanje! GRAPJE. Als ze beter zijn, dan verdienen ze de world cup kampioenen te zijn :)

Euhm voor volgende week heb ik wat leuke dingen op het programma staan, wil naar de dierentuin en museum en misschien een paarden buitenrit. Mooie gebieden heb je hier daarvoor, dus!

Hopelijk gaat het goed met jullie!

En geniet ervan zondag! ;)

hup Holland hup!

liefs maaike

Reacties

Reacties

Dahlia.

'' En anders dikke middel vinger voor Spanje! GRAPJE. Als ze beter zijn, dan verdienen ze de world cup kampioenen te zijn :) ''

correctie:
't was geen buitenspel, hebben ze later die avond nog laten zien..

ze hadden een corner moeten krijgen door die vrije trap van sneijder..
die scheits is een stomme strontvlieg PATS op z'n kale leijke hooooooofd BAM.

Ã’pa en Oma,

Maaike we gaan proberen datde e-mail er door komt voor de felicitatie van je verjaardag.Het kon niet eerder want het internet heeft er 2 dagen uit gelegen. 19 jaar. Een prachtige leeftijd van echt nog genieten.
Van harte gefeliciteerd en we hopen van nog vele jaren met een goed begin straks in Zwolle.Je bent nu lang genoeg weg geweest en zijn weer blij dat je er aan komt!!
Begin alvast maar met je koffer te pakken - het kan vast niet allemaal mee. Er zal er nog wel eentje bij moeten. De meerpaal dagen zijn net voorbij - daar ben je te laat voor! Er komen wel weer andere dingen voor in de plaats.Je bent gelijk met Tante Karin jarig en vandaag Andreas. Hij wordt 22 jaar.
We wensen je een hele goeie reis terug - voor iedereen de groetjes en tot gauw!
Veel liefs van Opa en dikke kus van Oma! Doeg!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!