maaikeincanada.reismee.nl

Need for speed

Hallo familie, vrienden, bekenden en onbekenden,

Eigenlijk heb ik niet zo heel veel te vertellen, maar ik dacht het is wel goed om even wat van me te laten horen.

Ik heb een heel leuk weekend gehad. Productief ook nog, ik heb vrijdag en zaterdag gewerkt en zondag heb ik een leuk dagje uit gehad. We zijn naar de boerderij geweest van Shelley en Don's vrienden en dat was echt zoooo leuk! Ze hebben een puppy, van 5 weken oud, een duits herdertje. Hij heet Diego en we zijn nu dikke buddies.

Verder hebben David en Sheryl ook een Quad! Was echt vet leuk! Ik gingecht super snel over alle bulten en ze hebben heel obstakels enzo! Dus dat was vet, alleen Jay werd bang dus wilde niet meer met mij rijden, want ik rijd als een maniak. Cool ea?! Wie had dat gedacht, Maaike de Maniak.

Dus nieuwe hobby denk ik maar.

Maandag heb ik weer een escort job. Ik reis met twee kinderen per vliegtuig naar het noorden en weer terug. En dinsdag heb ik mijn theorietoets voor mn learners permit, zou wel handg zijn om hier een beetje rond te rijden en ervaring op te doen!

En what have you been up too?

Liefs Maaike

p.s. bedankt voor alle berichten, was er weer blij mee!

mama

blij weer wat van je te horen, ik vond de foto's ook heel leuk NOT!!!
Ik heb nu een maandje vakantie, want ik ga beginnen aan een nieuwe baan per 1 juni.
Dus nu ben je de maniak ha ha cool he zo'n quat rijder. Wij zitten nu te genieten van de tuin, de fontijn staat weer aan, de bloemetjes gepland alles ziet er weer een stuk gezelliger uit. Echt voorjaar! Vooral met een nestje jonge vogeltjes in de tuin, zo lief!! Prachtig gezicht, we zien ze opgroeien. Met Boris en Nijntje gaat het ook goed, ze worden goed verzorgt. Ze mogen allebij lekker met ons s'avonds genieten bij het vuur en dat vinden ze beide heel gezellig. Worden er allebij heel mak van.
Nou meid, leuk weer een vluchtje voor jou in het verschiet, ... zullen wel pleegkinderen zijn zeker.
Nou hoop nu wat sneller weer wat van je te horen, want mis je echt hier om ons heen.

Dikke kus,
mama

Dianne

dag schatje

Dianne

NOHNOH.
ik had een heel verhaal getypt. en dat is nu gewoon weg:O.
vet gemeeeen.

ik mail het je morgen wel even! ben nu echt TE moe.

dag lieffffff, dikke plakzoen

Shrek

Bonjour bonjour!!

Goh wat een nieuws! Maar wel leuk om wat te lezen weer. Ik zou er een voorbeeld aan moeten nemen. Misschien dat ik dat wel doe vandaag. Of morgen. Of overmorgen..
Achja. Echt superleuk lijkt me dat, dat begeleiden van die kinderen in het vliegtuig. Hoe heb je precies die baan gekregen en met wat voor een bedrijf gaat dat of hoe werkt dat? Misschien is dat hier ook wel in Australie. Van west naar oost en van oost naar west ofzo! Nice! Niet vergeten te vertellen, want ik verveel me best wel. Heb gister de hele dag op Gumtree lopen zoeken, gewoon NIKS.
Vandaag is het ook heel saai. Gister was wel productief.
Mijn keel is zo zeer en mijn linker oor daardoor oook. Kan niet eens normaal slikken, joh.
Nouja, ik ga maar eens leuk op Google mijn beste vriend zoeken naar iets dat ik kan doen tegen keelpijn.

Bye byeee!

Prinses Fiona

Joyce

Maaike de Maniak (L)

joke oosterhoff

Hoi Maaike,
wat een supertijd zal je daar hebben! ik zie het zo voor mij, om jaloers op te worden.
Geniet er maar lekker van.
wij gaan morgen gewoon weer de vlag uithangen en oranjetompoezen eten! saai hé? maar wel lekker.
groetjes en alle goeds van ons 4en

Linda

Dag Lieve Maaike de Maniak:D

Leuk hoor, zo'n coole naam!! Echt jammer hoor, hier was het vet mooi weer en nu gewoon dikke regen, precies als wij allemaal vakantie hebben.. vandaag met mama gewinkeld en een leuke nieuwe outfit gekocht:D

veeel plezier en succes en ik spreek je vast snel weer:)

dikke zoen!