maaikeincanada.reismee.nl

Woehoe

Dag iedereen.

Ik wou vorige week mn rijbewijs halen, of in ieder geval mn learners permit. Blijkt dat ik 9 maanden minimaal mn learners permit moet hebben. Ofwel ik moet 9 maanden met iemand met een volle rijbewijs naast me rijden en dan mag er verder niemand in de auto zitten, dat komt zeker vaak voor men. Gelukkig wil me oma wel met me rijden :P Maar zij durft niet te rijden op drukke straten, of wel nergens :P

Wat ik wel heb gedaan, hihi is een bankrekening openen :P en omdat ik nog 18 ben hoef ik er helemaal niets voor te betalen muahaha. Eerst moet dat wel en toen vroeg ze wanneer wordt je 20 en toen zei ik: huh? en toen zij ze oh je bent 18 muahaha dan krijg je een andere rekening, Ofwel eentje voor kinderen maarja who cares?

Maargoed ik heb een bankrekening geopend waar mn moeder ook altijd naartoe ging blijkbaar want ze vroegen ook mn moeders meisjes naam en ik vertelde dat ik uit nederland kwam. toen ze terug kwam met mn pasje vroeg ze is jou moeder Annette? En ik antwoorde ja. En een mevrouw die daar al meer als 20 jaar werkte die herinnerde erde mn moeder nog van 12 jaar geleden :P Meeeen, impressive :P

Verder gaik regelmatig naar mn memere en pepere (oma en opa) Mn opa lag in het ziekenhuis vorige week dus hou ik mn oma soms gezelschap :)

Gisteren had ik mn eerste werkdag (erg spannend) Ik ging als escort mee met een 12 jarig meisje naar Brochet in North Manitoba. Moet met 2 vliegtuigjes heen en 2 terug. Het waren super kleine vliegtuigjes. Maximaal 16 mensen konden erin en je moest oordoppen in want je kon de moter keihard horen. Geen isolatie ofzo :P

Maar het ging best wel goed. Jammer dat ik 6 uur moest opstaan. En pas half 8 savonds landde. En dan ook nog gelijk door naar een verjaardsdiner. Dat was wel een lange dag :) hihi.

Wat ik vanaag ga doen, geen idee. Hopelijk iets productiefs :)

Shelley gaat deze week een paar dagen op reis, dus ben ik verantwoordelijk voor Jay en dat hij op tijd op school komt. Hopelijk luistert hij een beetje :)

Liefs Maaike

Linda

Waaaauw:D een eigen kinderbankrekening:D
hihi leuk hooor! Wel makkelijk lijkt me..
je doe veel goede en leuke dingen volgensmij;)

succes en veel plezier,

tot op msn!!

kusje

Iriiiiinanaaaaaa

Jeeeee!! Een baan!? Moet je mij toch even updaten? Waarmee etc? Dit klinkt wel leuk beetje heen en weer vliegen en daarvoor betaald krijgen!
Ik ga denk ik vandaag naar het strand. het is nog niet eens 9 uur en al 21 graden!
Succes met Jay! =)

Iriiiiinanaaaaaa

ik ben de zwerver hahahahah =)

A3aan

Nou het gaat nog steeds goed bij u zie en hoor ik al. Volgens mij wordt het weer tijd om de blog aan te vullen. Zit met smart te wachten op de verhalen.

Wij gaan hier weer de paasdagen in en zullen weer aan je denken. Dikke kus van mij.