maaikeincanada.reismee.nl

Alles gaat zn gangetje

Dag allemaal.

Het is vandaag een heel mooie dag! :D

Vanmorgen ben ik bezig geweest met vrijwilligerswerk bij Villa Rosa en het Kinderziekenhuis. Misschien is er ook wat leerzaams maar leuks te doen in het St Boniface hospital, dichtbij. Ik moet dat nog even uitzoeken. Daar ben ik geboren trouwens.

Vanmorgen heb ik ook Linda gesproken op msn en Tijs en Dahlia op Skype, dat was wel super tof!

Vanmiddag heb ik twee uur gewandeld ofzo. Ik wilde weten of ik Don's huis kon vinden. En die heb ik gevonden! :D Jippiiee

Heb onderweg veel foto's gemaakt, dus die ga ik een andere keer uploaden. Dat kan hier op Don's computer niet.

Heb mn criminal record check opgehaald. En guess what? Ik ben geen crimineel, yeeeeaaaahh!

Morgen ga ik mn driverstest doen, dan kan ik rijden, maar dan wel met iemand met een rijbewijs in de auto. Dus kan ik oefenen! :)

Maandagben ik met Jasmine de stad in geweest, heb me opgegeven voor werk bij een family center. Dat lijkt me wel wat :)

Gisteren zijn we de stad uit geweest, dus ik heb 3 uur mogen genieten van het prachtige landschap hier. Het is niet zo goed te zien als je in Winnipeg zelf bent. Ik heb gisteren helaas geen foto's gemaakt, ik was mn fototoetsel vergeten! :( We hebben ook herten gezien, hihi.

Dus dat was een beetje wat ik heb gedaan afgelopen week.

Oh ja afgelopen weekend, ik ben met Jasmine naar Valentines day geweest. De film ;) Voor als iemand denkt waar heeft ze het over. Hij was wel grappig.

Liefs Maaike

Reacties

Reacties

18-03-2010/09.53am

HAAAAAAII!
Lekker cooool! Je bent wel vet bezig met werk zeg, straks kom je nog om in werk, omdat ze je allemaal tegelijk willek hebben, muhahah! (Ja, evillaugh) Heb je Austin Powers gezin, hahahah! Dr, EVIL! Maar goed. Vanochtend gingen ze hier het brandalarm testen in het hele gebouw om 7 uur 's ochtends. TERINGIDIOTEN!
En dan om 8 uur ook nog eens even bij iedereen binnen banjeren om de smokealarms te testen.. Wat een TAKKEHERRIE, MY GOD!
Dusja, goeiemorgen!
Charles is nu bij de oogarts, hij krijgt zijn rechteroog gelaserd vandaag. Hij had zijn linker al gedaan een paar jaar geleden, maar omdat hij met computers werkt en fotograaf is vond ie het eng om ze tegelijk te doen. En ik wacht nu op Julien, want we gaan tickets kopen voor Newton Faulkner op 7 april. Alleen hij weet niet dat ik nu wel kan om 10.00 uur .. haha.

Nouja. blablabalablabal Miss you! Liefs Irina

Adriaan

Ben benieuwd naar de foto's die je straks gaat uploaden. Mooi ook dat je straks in een auto mag rijden. Kan je mooi wat ervaring opdoen. Hoop je snel weer te zien / horen op skype.
Kus van mij

Dianne

LIEVEEEEEEEEERD(L)!

WIJ MOETEN OOK EVEN GAAN SKYPEN HAHA.
oky, ik zit nu op school en ik verveel me dus was helemaal blij dat er een verhaaltje van jou was!
hahaha.

KUSJE

Joyce

Heeey Maaike (L)

Leuk om te lezen! Al dat werk wat je er doet, goed hoor. Je bent er maar druk mee.
Gaaf dat je straks mag rijden.
Ben benieuwd naar nieuwe foto's.

x

Mandy

Hee Maaike!

Wat leuk om te lezen wat je daar allemaal doet! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor;) Ik wou dat ik ook in Canada zat. Mooi dat je straks ook auto mag gaan rijden daar! Kun je meteen rijervaring opdoen! En dan ga je straks in Nederland vast meteen slagen;) Mis je Nederland trouwens al een beetje? Het is hier eindelijk lente aan het worden, heerlijk!

Liefs Xxx

Erik en Frank

Wat leuk om te lezen Maaike, dat je weer in je geboorteland actief bent! Pas op dat je het daar niet te leuk gaat vinden he ;p ...

Veel succes en ik denk dat het bij jullie wel wat kouder is dan hier in India!

xx

mama

Heerlijk om weer wat van je te horen en te lezen meid.
Jij komt je dagen wel door lees ik.

En ja ... over de dame bij de bank... doe haar de groeten, volgens mij heeft ze lang blond haar toch??
Natuurlijk kende ze mij nog... ik maak ook overal een blijvende indruk.
Dus je ging naar de Scotia Bank ha ha.

Hoef je deze week niet te werken en kun je gewoon lekker bij Jay blijven??? Wel fijn dat Shelley jou die verantwoordelijkheid geeft.

Hier is weinig nieuws behalve...LENTE!! met passende temperatuur.
Ga dit weekend even naar Valkenswaard want mijn zomerbanden liggen daar nog, en mijn winterbanden mogen er nu echt af.

Pas goed op je Memere en Jay.... en rijden ach meid, dat kan je straks in Nederland ook... No biggie

Dikke kus,
Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!