maaikeincanada.reismee.nl

Sundance

Ik ben vorige week 4 dagen meegeweest met mn tante naar Spruce Woods. Dat is 3 uur de stad uit, en ik mocht rijden! Was echt de bomb! En de Sundance was nog meer de bomber! Ik heb allerlei ceremonies bijgewoont waarin mensen geheelt werden en er waren ook andere doelen. Mn naam btw is, Mashkiki Naqua, dat betekend medicine bear. Dus ik moet leren hoe ik mensen kan helpen met helen en leren over kruiden enzo. Ik heb eigenlijk maar weinig te zeggen verder. Het gaat goed. Tantes Josies zwembad gaat bijna open, volgende week gaan we het verwarmen. Vet cool! Dit weekend ga ik met Derik en zijn vader Uncle Lionel naar zijn Cabin. Dat betekent, huisje aan een meer.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie